Welcome to "SwansLyloo"

Welcome to "SwansLyloo"

Tuesday 8 April 2014

Makeup Dinner di Prima Inland Sea Resort Port Dickson N9 pada 05042014

Selepas selesai menatarias wajah pengantin di pagi hari, Mass terus ke next destinasi iaitu Prima Inland Sea Resort Port Dickson untuk tugas yang seterusnya.

Seperti biasa, Mass hanya boleh mengambil dua task sahaja untuk satu hari kerana masa adalah suntuk..

Walaubagaimanapun, customer kali ini request untuk makeup yg simple tapi nice dan kening tidak mahu dicukur..kebiasaannye jika customer request untuk tidak mahu kening dicukur, Mass terus akan menggunakan teknik gam kening untuk memudahkan sesi menatarias wajah customer..dinner start pada pukul 07:30pm and masa yang diberikan adalah dari pukul 06:45pm..

Oleh kerana masa yang diberikan adalah singkat Mass cuba sedaya upaya untuk memberi hasil yang terbaik berdasarkan permintaan customer..

Alhamdulillah, customer tersangatlah puas hati dan berkata ramai yang puji cantik walaupun pada mulanya customer tidak confident kerana tak selalu makeup katanye..huhu..

Oleh kerana masa agak singkat, Mass tidak dapat menunjukkan pic sebelum..pic selepas pun tidak berapa cantik..almaklumla bila makeup dihotel lampunya berwarne oren dan pic akan jadik kurang cantik..

Cust : Echa Sepang
MUA : Massalwah Mohd Rizal


No comments:

Post a Comment